Meest gestelde vragen over ledenpas

Krijg ik ieder jaar een nieuwe ledenpas?
Nee, de pas is meerdere jaren geldig en blijft geldig indien de contributie bijtijds is voldaan.

Ik ben een nieuw lid. Hoe krijg ik mijn pasje?
Een nieuwe ledenpas haal je op bij de ingang van Het Baksche Ven nadat de contributie bijtijds is voldaan. Dit doe je bij het eerste bezoek aan het bad.

Moet ik een pasfoto meenemen bij het ophalen van de ledenpas?
Nee, je hoeft geen foto mee te nemen. Bij het ophalen wordt een foto gemaakt die in de ledenadministratie wordt toegevoegd. Op de pas wordt jouw naam en geboortedatum geprint. Er komt geen foto op de pas. Ieder gezinslid moet dus aanwezig zijn bij het ophalen van de pas.

Moet ik ieder jaar een nieuwe foto laten maken?
Nee in principe niet, tenzij je uiterlijk erg bent veranderd.

Waarom wordt de pasfoto opgeslagen?
De ledenadministratie staat uiteraard stil bij de privacy van de leden. Juridisch gezien hebben we als vereniging een gerechtvaardigd belang om de foto digitaal op te slaan op de ledenpagina van ieder lid. Bij binnenkomst is zo zichtbaar te controleren of de persoon is wie hij/zij is.

Wij kunnen als gezin niet allemaal tegelijk komen om de pasjes op te halen. Kan dat?
Ja, dat kan. Ieder gezinslid heeft een eigen ledenpas. Bij het activeren wordt een foto gemaakt die gekoppeld wordt aan de pagina in de ledenadministratie van dit gezinslid.

Ik wil een introducé meenemen. Hoe werkt dat?
Wil je een introducé meenemen dan geef je dit aan bij de ingang en dit wordt op jouw digitale pagina geregistreerd. Je mag  vijf introducé(e)s meenemen per seizoen per gezinslidmaatschap – maar niet in het weekend  en niet op feestdagen.

Krijg ik als dalurenlid ook een ledenpas?
Ook dalurenleden krijgen een ledenpas. Op deze pas zal het woord ‘dalurenlid’ zichtbaar zijn. Na het scannen van de pas bij de ingang, lever je de pas in voordat je gaat zwemmen. Bij vertrek haal je de pas weer op.

Ik was dalurenlid en word nu lid. Krijg ik dan een nieuwe pas?
Ja, de oude pas wordt gedeactiveerd. Je haalt (na betaling) bij de ingang een ledenpas op.

Wat moet ik doen als ik de pas verlies?
Melden bij de ingang van het bad dat de pas kwijt is. De pas wordt dan gedeactiveerd en kan niet door iemand anders worden gebruikt. Er wordt een nieuwe pas gekoppeld aan jouw naam. Een nieuwe pas kost €5,-.

Wat moet ik doen als de pas is beschadigd?
Melden bij de ingang van het bad dat de pas beschadigd is. De pas wordt dan ingenomen en gedeactiveerd. Er wordt een nieuwe pas gekoppeld aan jouw naam. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Mijn persoonlijke gegevens veranderen. Hoe kan ik dit doorgeven?
Gegevens wijzigen kan door een email te sturen naar info@hetbakscheven.nl

Ik wil voortaan betalen via automatische incasso. Hoe werkt dit?
Je kunt dit doen door het formulier automatische incasso uit te printen, in te vullen en mailen naar Het Baksche Ven ter attentie van de ledenadministratie of afgeven bij de ingang.